Experian®, световната компания за информационни решения, обяви, че открива оперативен офис в Бомбай. Това е резултат от успешното усвояване на поредица от услуги, предоставяни от Experian на няколко банки в Индия и представлява част от стратегията на компанията за разширяване към развиващите се пазари по света. Първоначално Experian ще осигури информационни услуги с добавена стойност и като използва своя обширен опит в разбирането за хората, пазарите и икономиките, компанията ще помогне на организациите да установят, развият и да управляват отношенията с клиентите си за да направят по-печеливш своя бизнес. Тези услуги ще включват системи, които ще позволят на индийските организации да предотвратяват измами, да увеличават приходите си и да намаляват рисковете чрез прецизно управление на информацията за клиенти.
Като част от разнообразното си портфолио от услуги, Experian ще осигури аналитични бизнес решения за финансовия и телекомуникационен сектор в Индия. Аналитично решение е процесът на управление на данните за клиенти чрез техники като скоринг модели и сегментиране, които позволяват на компанията да развие подходящи стратегии и действия към всеки клиент в зависимост от индивидуалните му качества. Тези техники помагат на организациите да увеличат потенциала на своите клиентски бази на всеки етап от връзката с клиента и да набелязват подходящи бъдещи клиенти. Те допринасят за взимането на бързи, прецизни и последователни решения за кандидатите за заеми, като ограничават загубите за организациите чрез бързо идентифициране на високо рискови клиенти и ефективно управление на събирането на вземания.
Като една от водещите световни компании, които предлагат услуги и решения на кредитно бюро, Experian заяви намерението си да кандидатства за лиценз за създаване на кредитно бюро в Индия след публикация в RBI за „Правилата и регулациите”, която очертава рамката за споделяне на кредитната информация и стимулира заявките за подобни лицензи. Кредитните бюра помагат на икономическия сектор и този на финансовите услуги да се развиват без риск от неизпълнение на задължения и загуби от лоши дългове. Споделянето на информация позволява на банките и другите заемодатели да вземат по-информирани решения за своите клиенти, като увеличават броя им, като в същото време намаляват финансовите рискове и така увеличават печалбите си.
Experian е световен лидер, предоставящ аналититични и бизнес услуги на организации и потребители, като помага за по-доброто управление на кредитния риск и за вземането на търговски и финансови решения. Experian Group Limited е регистрирана на лондонската стокова борса и е част от FTSE-100 index. Централите на компанията са в Дъблин, Ирландия, Монако, Коста Меса, Калифорния, САЩ и Нотингам, Великобритания. Experian има повече от 12,500 служители в 34 страни по света, които подпомагат клиенти в повече от 60 държави, а годишните продажби на компанията надхвърлят 3.1 милиарда щатски долари. Думата „Experian” е регистрирана търговска марка в ЕС и в други държави и е притежание на Experian Ltd. и/или други асоциирани компании.
Източник: Insurance.bg