Хилд Груп, най-голямата регионална компания, представяща кредитни продукти и услуги, насочени към пенсионерите, ще стартира тази пролет своята дейност в обслужване на нарастващите нужди на хората от третата възраст в България. От 2004 г. компанията обслужва пенсионери в Унгария и бързо се налага като лидер на пазара. С подкрепата на големите световни финансови институции Мерил Линч и Дойче банк, "Хилд" предлага на пенсионерите сигурна финансова алтернатива за тях и техните семейства.
Компания Хилд цели да се наложи като лидер в осигуряване на доходи на пенсионерите в региона. Основавайки се на своята стабилна позиция в Унгария, компанията разширява дейността си и в други страни. Първоначално вниманието като следваща дестинация за развитие е било насочено към Румъния, “но поради нарастващата нужда от подкрепа на пенсионерите в България, ние решихме да поставим българския пазар като приоритетен пред румънския”, коментира създателят на “Хилд” и член на борда на дирeкторите на компанията Джон Уърд.
Програмата, с която компанията ще стартира дейността си на българския пазар, е първоначално изготвена за нуждите на пенсионерите, притежаващи собствен имот, в София-град и София-област. Хилд предлага първоначално плащане и осигурява допълнително месечен пожизнен доход на клиентите, като същевременно покрива и местните данъци и такси, входните такси, както и основните ремонти на жилището. Компанията дава възможност и на семействата на своите клиенти да получат част от предоставените финансови средства. Чрез стабилни договорни гаранции Хилд дава на клиентите си високо ниво на сигурност и обезпеченост, което е уникално за пазара. В случай на неизпълнение на задълженията на компанията, клиентите получават обратно собствеността върху жилището, което са предоставили без да възстановяват получените до момента парични суми.
С общ капитал от над 70,000,000 евро под формата на собствени средства и банково финансиране, Хилд е в позиция да гарантира в дългосрочен план финансова сигурност на българските пенсионери.
“Този тип финансиране е обичайна практика в САЩ и Западна Европа, но тези продукти все още не са познати на българския пазар в обем и форма, необходими да отговорят на нуждите на пазара”, казва Диляна Георгиева, изпълнителен директор на компания Хилд за България.
Източник: Bank.bg