Технологията „Стратегическо Управление" ще бъде предоставена чрез GE Money, световен партньор на Experian-Scorex за подпомагане процеса на взимане на решения в над 20 държави. GE Money e световен лидер в предоставянето на финансови услуги и кредити на клиенти, търговци на дребно, и дилъри на автомобили, с повече от 118 милиона клиенти по света. През 2005 г. компанията обяви стратегическото си партньорство с "Шенчен дивелъпмънт банк" за развитие потенциала на потребителските финансови услуги в Китай. Елио Витучи, управляващ директор на Experian-Scorex каза: „Много сме доволни от възможността да подкрепим „Шенчен дивелъпмънт банк" в усилието й да подобри услугите си в банкирането на дребно, като й предоставяме водеща технология за взимане на решения в условията на стратегически промени на бързо развиващия се китайски пазар.
В продължение на много години ние работим в тясно сътрудничество с GE и с екипите за управление на риска на компанията в цял свят, участвайки в изграждането на повече от 100 приложения на „Стратегическо Управление " в рамките на компанията. Уверени сме, че технологията за стратегическо управление ще бъде важно предимство за партньорството между „Шенчен дивелъпмънт банк" и GE." Майкъл Барет, главен изпълнителен директор на GE Money добави: „Китай представлява голяма възможност за развитие на бизнесът ни с финансови услуги в дългосрочен план. Най-добрите практики за управление на риска ще представляват съществена част от стратегията за растеж на „Шенчен дивелъпмънт банк" в Китай. Ние се ангажираме да споделим своя опит в управлението на банкирането на дребно и да работим с нашият партньор, за превръщането му във водеща банка в тази област. Технологията на Experian-Scorex е важна стратегическа инвестиция за банката."
„Стратегическо управление" осигурява бърза, гъвкава и надеждна технология за взимане на решения, която е ключова в подпомагането на по-бързото развитие на бизнеса чрез прилагането на силни стандарти за управление на риска. Experian-Scorex пренася технология и опит в азиатската част на тихоокеанския регион с офиси в Бежинг, Хон Конг, Южна Кореяр Япония, Сингапур и Австралия.
За „Стратегическо управление":
„Стратегическо управление" осигурява на бизнес потребителя възможността да използва скоринг модели, сегментиране на портфейла от клиенти, решения и мерки за контрол и управление на отношенията с клиентите в сектора на финансовите услуги и телекомуникациите. Решението съдържа различни платформи, както и механизъм за взимане на решения от различни потребители, което позволява последователно прилагане на стратегии в целия обхват на дадена бизнес дейност. Бизнес потребителят може да изпробва интерактивно всички аспекти на своите стратегии в процеса на тяхното развитие, осигурявайки тяхната адекватност и точност, когато се използват в реална операционна среда.
„Стратегическо управление" предлага интегрирана система „Симулация на стратегии" за оценяване на бизнес сценарии, за да гарантира, че са определени правилните стратегии, за да се постигнат набелязаните от потребителя бизнес цели. Системата предостявя аналитична информация, използвайки работни данни на всяко ниво, за да помогне на потребителя да определи влиянието на възможни бъдещи промени и да оцени ефективността на стратегията. Бизнес потребителят може да симулира промени на всяко ниво от системата, за да оцени всяка стратегия от гледна точка на нейната цялостна ефективност. Промените, съчетани с тестовете Champion/Challenger, могат да се правят сигурно и бързо като се запазва търговската тайна.
За Experian-Scorex.
Experian-Scorex, е световното подразделение за бизнес решения на Experian®.
Бизнес системите разработвани от Experian-Scorex обединяват прогнозни анализи, технологии за взимане на решения, стратегии за оптимизиране, консултантски услуги, които обогатяват данните за физическите лица и фирмите и позволяват на организациите да увеличат максимално ползата от работата с клиентите си. Experian-Scorex работи в над 60 държави с клиенти от различни отрасли като финансови услуги, телекомуникации, търговия на дребно, лизинг, застраховане и комунални услуги, като подпомагат вземането на милиарди решения годишно, фокусирани върху клиента.
Софтуерните решения и услугите, които предлага Experian-Scorex са насочени към предоставянето на подробна информация от всички източници на клиентски данни, за да се изгради цялостна картина за нуждите на клиента и финансовата му стабилност. Този подход към клиентите и възможността да се предоставят нужните решения е от особено значение особено в банкирането на дребно, където клиентите разполагат с повече от един продукт.
Над 20 години Experian-Scorex предоставя решения на повечето от най-големите банки за потребителско кредитиране в света като им помага да управляват сложните взаимоотношения с техните клиенти. Като част от световната организация на Experian, Experian-Scorex има повече от 30 години опит в управлението на кредитни бюра, обогатяването и надграждането на техните данни с допълнителна информация и предоставяне на скоринг модели.
Experian-Scorex дава възможност за връзка с повече от 70 кредитни бюра в различни страни. Със своите 30 офиса по света, фирмата е квалифицирана по един уникален начин, оказвайки подкрепа на бизнеса на местно, национално, регионално и световно ниво. Централите на фирмата са в Нотингам, Великобритания, Монако и Коста Меса, Калифорния, САЩ. Experian-Scorex е част от групата на Еxperian®. Experian има 12,500 служители в 34 страни по света и клиенти в повече от 60 държави, а годишните продажби на компанията надхвърлят 3.1 милиарда щатски долара или 1.7 милиарда британски паунда.
За „Шенчен дивелъпмънт банк"
„Шенчен дивелъпмънт бенк", първата смесена компания в листата на Стокова борса Shenzhen (SZSE 000001), е национална банка със седалище в Shenzhen, с RMB 246,2 милиарда юана активи. SDB предоставя широка гама услуги на търговски фирми, търговци на дребно и държавни фирми, чрез своите 242 филиала и под-филиала, с повече от 7,500 служители в 18-те най-големи града на Китай. Приблизително 72% от продаваемите акции на банката са публична собственост; 17,9% са собственост на Newbridge Asia AIV III, L.P.
Както беше оповестено, „Шенчен дивелъпмънт бенк", подписа споразумения с GE Consumer Finance за „Стратегическо Управление" за подпомагане на „Шенчен дивелъпмънт банк", в развитието на банкирането на дребно, заедно с покупката на новоиздадени акции в „Шенчен дивелъпмънт банк", на стойност $100 милиона. Сделката подлежи на одобрение от китайските регулаторни органи, както и от акционерите на SDB. Банката планува да представи тези споразумения на специално събрание на акционерите, след обсъждането на план за реформиране на акциите. Банката се стреми към съществено развитие на своята дейност по финансиране на потребители, както и към непрекъснато увеличение на другите си услуги на дребно и на непрекъснатото разрастване на търговската си дейност.
Eкспириън-Скорекс в България:
Eкспириън-Скорекс работи с българските финансови и телекомуникационни компании от 2003 година като част от ангажимента да осигурява локално обслужване на клиенти, съчетано със световния опит на лидер в разработването на системи за аналитични бизнес решения.
Eкспириън-Скорекс предлага на българските си клиенти пълната гама от системи за аналитични бизнес решения, като покрива всички ключови аспекти от „жизнения цикъл" на отношенията с клиента, от привличането на нови клиенти до управлението на отношенията със същeствуващите такива и събиране на просрочени вземания. Тези решения съчетават по уникален начин консултантските знания, анализи и софтуер, и така помагат на организациите да постигнат своите бизнес цели по отношение на управлението на риска, предпазването от измами, предотвратяването на загуби и управлението на развитието на фирмата.
Също така, Eкспириън-Скорекс създаде първото частно кредитно бюро в България. Понастоящем, българските кредитиращи организации имат възможността да обменят информация за поведението на кредитополучателите с цел обективна оценка на риска и по-добро разпределяне на кредитния ресурс. Кредитирането на високорискови кредитополучатели се контролира и пазарът е отворен за нови нискорискови кредитополучатели, което стимулира потребителското кредитиране.
В другите държави, кредиторите, потребителите, бизнесът, правителството и централните банки използват услугите на Кредитните бюра. По тази причина организации като Световната банка, Международната финансова корпорация и Американската агенция за международно развитие подпомагат и улесняват развитието на ефективни и компетентни услуги на Кредитни бюра по целия свят.
Българското Кредитно бюро на Eкспириън-Скорекс започна работа през май 2005 година. То обработва данни от организации работещи в различни сектори, включително банки, лизингови компании, компании от комуналния сектор и от търговията на дребно, телекомуникационни оператори и издатели на кредитни карти. Обменя се, както положителната, така и отрицателната информация, което позволява на институциите участници да преценяват по-точно кредитния риск и да кредитират по разумен начин. Българското Кредитно Бюро допълва Кредитния регистър на БНБ, като осигурява информация за текущото състояние на сметките, историята и поведението по плащанията, както и подадените нови молби за кредит. Наскоро беше и официално обявено, въвеждането на нова функционалност в системата на кредитното бюро. То предоставя връзки към външни източници на информация и справки от Националния Осигурителен Институт и базата данни на Булстат. Дейността на бюрото и сигурността на информацията са строго регламентирани от разпоредбите на Закона за защита на личните данни и Комиси
Източник: Insurance.bg