Банката вдига лимита на най-търсените кредитни и лизингови продукти за малкия и среден бизнес. На 25 февруари ПроКредит Банк стартира нова кампания във връзка с промени в най-предлаганите си кредитни и лизингови продукти за малки и средни предприятия. Максималната сума на бизнес кредитите „Динамо” се вдига от 100 000 на 200 000 лв., а срокът за погасяване се удължава от 10 на 15 години. ПроКредит Банк отговаря на нарасналите нужди на малките и средни производители от свеж капитал за оборотни средства и инвестиционни нужди, като предлага гъвкави решения за обезпечение по новите заеми и се ангажира с бърз отговор. Зa новите бизнес кредити до 200 000 лв. банката не удържа такси за разглеждане на документи и за оценка на обезпечението.
Подкрепата на малкия и среден бизнес е водеща в политиката на ПроКредит Банк, тъй като този тип предприятия осигуряват най–голям брой работни места и стимулират развитието на икономиката. Банката въвежда промените в кредитните си продукти поради увеличаването на броя на предприятията от този мащаб, които се нуждаят от по-големи суми за оборотни и инвестиционни средства за разрастването на бизнеса им и особено след приемането на страната в ЕС.
Към края на месец декември 2007 година, ПроКредит Банк България разполага със 70 клона в цялата страна. Общият текущ кредитен портфейл на банката възлиза на над 882 млн. лева, отпуснати на повече от 57,000 малки предприятия и физически лица. Размерът на депозитите възлиза на над 585 млн. лева, а броят на активните клиентски сметки в ПроКредит Банк към края на месец декември е повече от 206 хил. От тях 56,829 са спестовни и срочни влогове, 52% от които са със салдо под 2,000 лева. Големият брой малки спестовни влогове в банката е отражение на факта, че всички ПроКредит Банки са твърдо ориентирани към ''отговорно банкиране'', което допринася за социалното и икономическо развитие на населението.
Източник: Bank.bg